4:23 PM

Halangan & kesibukan

Maaf kepada para pembaca blog ini. Disebabkan terdapat beberapa halangan dan kesibukan yang dihadapi menyebabkan editor blog ini 'menghilang' sekejap. Tetapi itu bukan bermakna blog ini akan terus sepi dari post baru dan sesuatu informasi yang baru. Saya sebagai editor blog ini akan terus berusaha mempelbagaikan maklumat dalam kandungan blog ini untuk tidak mengecewakan anda semua.

Saya juga turut mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda diatas sokongan dan pujian kepada blog ini. Apa yang saya harapkan agar anda akan terus menjadi pembaca setia blog ini di samping memberikan komen-komen yang sesuai untuk meningkatkan lagi kualiti setiap maklumat yang di-post.
InsyaAllah, selepas ini saya akan mem-post-kan maklumat yang baru berkaitan sesuatu yang baru dan belum lagi terdapat di dalam kandungan blog ini. Cuma, maklumat itu adalah berkaitan jurusan saya di universiti tersayang iaitu Universiti Tun Hussein Onn Malaysia. Sedikit 'clue' tentang post baru yang saya sebutkan diatas adalah berkaitan 'Dunia pembinaan'.
oleh itu, jika anda ingin mengetahui secara lebih lanjut mengenainya, ringan-ringankanlah jari anda klik link blog ini.
Tanpa berucap dengan lebih panjang lagi, saya akhiri post ini dengan salam pepaduan dan selamat menyambut hari kemerdekaan bagi negara Malaysia yang ke-53 tahun dan juga selamat menyambut hari raya aidilfitri yang bakal menjelang tiba beberapa hari sahaja lagi. Assalamualaikum..w.b.t.

0 comments:

Post a Comment